Povabilo na sprehod med rožice

torek, 21. april 2015

Še ena rumeno - bela zgodba


Tokratne rumeno - bele cvetoče preproge niso plod moje domišljije. 
O, kakšne kreacije zna ustvarjati mati narava. Če hodimo naokrog z odprtimi očmi, se lahko od nje marsikaj naučimo... 







In na koncu še fotografija, ki krasi moje namizje na računalniku. 
Ko sem končal prejšnjo objavo z rumeno - belo cvetočo zgodbo, sem fotografijo, ki jo gledam že skoraj celo leto tako rekoč vsak dan, videl in doživel na čisto drugačen način kot ponavadi... Najbrž se za navdih moje rumeno - bele cvetoče zgodbe lahko zahvalim prav njej. 


In navdih iz narave se tako iz cvetočih gorskih travnikov lahko preseli tudi na našo okensko polico, da nastane takšen čudovit preplet rumeno - belih drobnih cvetk...




4 komentarji:

  1. Tale ta zadnja, je že letošnja ali še lanska?
    Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, čudovito. narava res darežljiva v vsakem letnem času in v vsakem vremenu ...
    Hvala, ker delite.

    OdgovoriIzbriši